איך לשמור על עור הפנים גם אחרי גיל 50?

באופן טבעי רוב בני האדם רוצים לשדר לעולם חיוניות – ועור פנים בריא, מהודק ומוצק הוא חלק בלתי נפרד מכך. הרצון לדעת איך לשמור על עור הפנים מתעצם ככל שאנחנו מתבגרים ומתבגרות, וזאת מפני שבגוף ובפנים מתרחשים שינויים בלתי נמנעים. בפרט ישנה ירידה בהיקף הייצור של קולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית – כולם מרכיבים שתורמים למיצוק העור ולמראה חלק. איך בכל זאת משמרים חזות צעירה גם בגיל מבוגר יחסית ומיישמים את המשוואה לפיה 50 זה ה-30 החדש? הטיפים הבאים יעזרו לכם.

קרם פנים איכותי

המרכיב החשוב ביותר בתשובה לשאלה איך לשמור על עור הפנים הוא האיכות של קרם הפנים. כולנו מבינים ומבינות שמריחת קרם באזורים השונים של הפנים מאפשרת לטשטש קמטים ולהאט את תהליך רפיון העור – אבל חשוב לדעת שההבדל בין קרם איכותי לבין קרם סביר הוא דרמטי.

קרם אנטי אייג'ינג שמכיל את כל החומרים הנ"ל שהגוף כבר לא מסוגל לייצר בכמות הנדרשת, ובנוסף מכיל מרכיבים אחרים שמאפשרים למצק את עור הפנים ולשקם רקמות פגועות – למשל שמן חוחובה, ויטמין E, פפטידים ועוד – יחולל פלאים במראה החיצוני.

קרם ייעודי לעיניים

העיניים הן אזור שמועד להתקמטות משמעותית יחסית, ולכן אחד המרכיבים של שגרת טיפוח נכונה אחרי גיל 50 – ובעצם גם לפני הגיל הזה – הוא קרם ייעודי לעיניים. באזור זה העור דק ועדין ולכן הוא זקוק לתכשיר בעל מרקם עשיר במיוחד.

טיפוח גם בלילה

כשהמטרה היא שמירה על עור הפנים גם במחצית השנייה של החיים, כדאי לעזור לעור להתמצק ולהתחדש גם בשעות הלילה – בעזרת תכשיר ייעודי. למעשה השעות שבהן אנחנו ישנים הן פרק זמן אידיאלי להתחדשות העור, משום שהגוף יכול להתפנות לתהליכי שיקום ותיקון פגמים. בהתאם מומלצים תכשירי טיפוח שכוללים מרכיבים המעודדים השלת תאים מתים ויצירת חדשים, למשל חומצה לקטית.

תזונה נכונה

ידע תזונתי בהחלט עשוי לעזור לכם להבין איך לשמור על עור הפנים. ההמלצות העיקריות בתחום זה הן שתיית מים (8-12 כוסות ביום), הימנעות ככל האפשר ממזונות מעובדים שמכילים רדיקלים חופשיים מזיקים, שילוב בתפריט של מאכלים עתירי ויטמין E ואכילת פירות וירקות עשירים בנוגדי חמצון מכל הסוגים.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן