החומרים שמבטיחים אנטי אייג'ינג אפקטיבי במיוחד

השנים שחולפות מותירות חותם בלתי נמנע בפנים של כולנו: במקומות שונים צצים קמטים, העור הופך רפוי ובאופן כללי נוצר מראה דהוי וכבוי – אלא אם כן נעזרים בידע המדעי רחב ההיקף שהצטבר בשנים האחרונות, ובפרט מנצלים חומרים שהוכחו כתורמים להצערת עור הפנים, או בשתי מילים: אנטי אייג'ינג (וליתר דיוק אנטי אייג'ינג אפקטיבי מאוד).

קולגן

קולגן הוא חלבון שכיח במיוחד בגוף האדם ובפרט בעור הפנים, שם הוא מהווה 80% מכלל החלבונים – ותורם למיצוק העור ולגמישותו. הגוף שלנו מייצר קולגן באופן קבוע, אבל החל מגיל 30 בכמות שהולכת ופוחתת. התוצאה: קמטוטים וגם קמטים וכן רפיון של עור הפנים. תכשירים עשירים בקולגן מפצים על הירידה הטבעית בכושר הייצור של הגוף, מחליקים קמטוטים, מטשטשים קמטים וממצקים את העור בפנים.

ויטמין E

נוגד חמצון רב עוצמה שמנטרל את הרדיקלים החופשיים ובהתאם הוא מהווה מרכיב הכרחי בכל תכשיר אנטי אייג'ינג (וגם בתזונה כדאי מאוד לשלב מאכלים שמכילים כמות נאה של ויטמין זה). בפרט מסייע ויטמין E לשמר את רמת הלחות הרצויה בתאי העור בפנים ובכך מעניק להם נפח ומראה חיוני. תרומה נוספת של הוויטמין היא הגנה מפני נזקי קרינה שכידוע עלולים לבגר באופן מואץ את המראה שלנו.

מטריקסיל 3000

מטריקסיל (MATRIXYL) הן מולקולות פפטידיות שיש להן חלק משמעותי בתהליכי שיקום של סיבי אלסטין וקולגן. הקולגן כאמור חיוני לעור מוצק והדוק ואילו האלסטין מקנה לו את הגמישות הנדרשת כדי לשמור על מראה צעיר. בהתאם מטריקסיל 3000 מסייעת לשקם עור פגום ולהחזיר לו את המראה המתוח והגמיש.

חומצה לקטית

חומר טבעי שמבצע מספר פעולות מועילות מאוד. בין השאר החומצה הלקטית מגבירה את ייצור האלסטין, מגבירה את הלחות ברקמות השונות, מוסיפה ברק, מאזנת את ה-PH בעור הפנים ואפילו מחדשת את תאי האפידרמיס – ובסך הכל תורמת רבות לכל תהליך אנטי אייג'ינג.

הדרך הנוחה והבטוחה לספק לגוף את כל החומרים שמאפשרים אנטי אייג'ינג

בנוסף לכל החומרים הנ"ל כדאי מאוד לספק לגוף גם חומצה היאלורונית (עוד חומר שהגוף מייצר באופן טבעי אבל בכמות שהולכת ופוחתת עם הגיל), ויטמין C, שמן חוחובה ויש עוד מרכיבים שבזכותם תוכלו להיראות צעירים יותר ואפילו באופן משמעותי. הדרך הנוחה והבטוחה לעשות זאת היא להיעזר בקרם אנטי אייג'ינג איכותי שמכיל את כל המרכיבים החיוניים.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן