המלצות לטיפוח עור הפנים לגברים

אם במאה הקודמת אפשר היה לראות הבדלים ברורים בין גברים לנשים בכל הנוגע לשגרת טיפוח עור הפנים, במאה ה-21 המצב שונה לגמרי: יותר ויותר גברים מודעים לחשיבות הטיפוח ומקפידים על שגרה נכונה כדי לשמור על עור הפנים ועל מראה מרשים באופן כללי. ההמלצות בעמוד זה יעזור גם לכם ליהנות מעור פנים בריא, חלק, מוצק וחיוני.

טיפוח אחרי גילוח

גילוח עשוי להיות אחת הפעולות המשפיעות ביותר במסגרת טיפוח עור הפנים. פעולה זו היא למעשה סוג של פילינג משום שהיא מסירה לא רק את הזיפים הלא רצויים אלא גם את שכבת התאים החיצונית ביותר של העור. הסרת אותם תאים שממילא היו מתים חושפת שכבה חדשה של תאים בריאים ומעודדת את הגוף לייצר עוד תאי עור חדשים שמטבעם מתאפיינים במראה חלק ובמבנה מוצק.

מומלץ להשתמש בסכין גילוח איכותית ולהחליף אותה בתדירות גבוהה כדי לא לפצוע את עור הפנים. המלצה נוספת היא למרוח אפטרשייב מיד אחרי הגילוח משום שהוא מחטא את האזור ומרגיע אותו – כמות קטנה מספיקה כדי ליהנות משתי תועלות משמעותיות אלה, ובנוסף מספקת לרקמות העור החדשות שנחשפו שכבת הגנה עד שהגוף יפתח שכבת הגנה טבעית.

טיפים לשמירה על עור הפנים גם כשמגדלים זקן

גם גברים שמגדלים זקן – טרנד נפוץ למדי בימינו – יכולים כמובן לטפח את עור הפנים ובמקביל את הזקן עצמו. ראשית חשוב לחפוף את הזקן מדי יום עם תכשיר ייעודי כדי שהשערות יישארו נקיות. בנוסף כדאי לסרק את הזקן עם מסרק מעץ כך שלא יצטברו חיידקים על עור הפנים. דגש שני הוא למרוח על הזקן שמן מתאים ולעסות את השערות (כשהן יבשות) – על-מנת להעניק לו רכות וגם מראה נאה יותר. כמו כן יש להימנע מניגוב במגבת של שערות רטובות.

קרם פנים איכותי

גברים שרוצים להיראות מצוין כוללים בשגרת טיפוח עור הפנים גם קרם פנים. חשוב להשתמש בתכשיר איכותי שכולל חומרים חיוניים לעור בריא, חלק ומוצק – קולגן, ויטמין E, שמן חוחובה, חומצה גליקולית, חומצה לקטית, חומצה היאלרונית, פפטידים שונים ועוד. מריחת כמות קטנה של קרם פנים מתאים על המצח, באזור האף ועל הסנטר, גם בבוקר וגם בערב, תחולל פלאים לעור הפנים ולמראה באופן כללי.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן