חידוש עור הפנים עם מסכות פנים תוצרת בית

עור הפנים מושפע לרעה מגורמים רבים: זיהום אוויר, מתח נפשי, גנטיקה, גיל (שגורם למשל לגוף לייצר פחות קולגן ולכן העור הופך לפחות ופחות מתוח ופחות ופחות חלק) ועוד. מסכות פנים שאפשר להכין מחומרים שיש בכל בית עשויות להאט את התהליכים הלא רצויים ולהחזיר לפנים מראה חיוני ושובה לב יותר. בפרט כדאי לנסות את המסכות הבאות:

מלפפון, אבוקדו ויוגורט

שליש אבוקדו, שתי כפות יוגורט ומלפפון מגורד יכולים לחולל פלאים בעור הפנים ובפרט אצל בעלי ובעלות העור היבש. את המסכה משאירים על הפנים במשך כ-20 דקות ולאחר מכן שוטפים אותה במים פושרים. בעונה שבה אין אבוקדו אפשר "להסתפק" במרכיבים האחרים.

בננות, דבש ושמן זית

חידוש עור הפנים באמצעות מסכה ביתית יכול להתבצע גם עם בננה מעוכה שמוסיפים לה מעט שמן זית ואפשר גם דבש (לא חובה). הבננה מכילה מינרלים חיוניים ומועילים מאוד ובפרט מגנזיום ואשלגן וגם נוגדי חמצון. שמן זית מהווה גם הוא חומר נוגד חמצון רב עוצמה, ואם תבחרו להוסיף דבש הוא יתרום אנזימים חשובים ועוד נוגדי חמצון.

את המסכה הזו משאירים על הפנים כ-10 דקות, והשטיפה – כמו בכל מסכת פנים ובאופן כללי – היא עם מים פושרים (מים קרים מדי או חמים מדי מזיקים לעור הפנים).

חומץ תפוחים

חומץ זה הוא חומר אנטי בקטריאלי יעיל להפליא ולכן הוא שימושי גם כשהמטרה היא חידוש עור הפנים. בין השאר החומץ מכיל חומצה אצטית וחומצה לקטית, ולכן תערובת של כף אחת ממנו עם עוד 2 כוסות מים תשפר את המראה של הפנים.

שיבולת שועל וסוכר

מסכה שכוללת שיבולת שועל, סוכר ומים היא כבר סוג של פילינג שמסיר תאים מתים ובכך מאפשר את חידוש עור הפנים – בזכות החומצה הסליצילית שיש בשיבולת השועל. בנוסף יש בה נוגדי חמצון שמנטרלים רדיקלים חופשיים שפוגעים בעור הפנים.

קרם פנים איכותי

בנוסף למסכות הנ"ל כדאי להיעזר גם בקרם פנים איכותי שמכיל חומרים שאין באותם רכיבים ביתיים – למשל חומצה היאלרונית, קולגן, חומצה לקטית ופפטידים שונים. השילוב בין המסכה הביתית לקרם המקצועי יחדש את העור הפנים שלכם וישדרג את המראה באופן כללי.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן