טיפוח פנים – הטעויות הנפוצות שממש לא כדאי לעשות

טיפוח פנים הוא משימה שאמנם גוזלת זמן מסוים, לרוב בבוקר וגם בערב, ומחייבת לא מעט תשומת לב – אבל מצד שני היא גם מתגמלת מאוד בזכות שימור המראה הצעיר והמרשים. על-מנת לספק לפנים תנאים אופטימליים חשוב במיוחד להימנע ממספר טעויות נפוצות.

לנקות את הפנים עם מגבון להסרת האיפור

הפעולה הבסיסית ביותר במסגרת שגרת טיפוח פנים היא ניקוי יסודי שלהן גם בבוקר וגם בערב. נשים שמסירות איפור באמצעות מגבון ומסתפקות בכך עושות עוול לפנים שלהן – משום שהמגבון לא מנקה את הלכלוכים שהצטברו בתאי העור. טעות נוספת היא שימוש במגבונים שמכילים אלכוהול, שמייבש את העור ומסיר ממנו שומנים טבעיים שחיוניים למראה מרשים.

שטיפת פנים עם מים בטמפרטורה לא נכונה

טעות נוספת במהלך ניקוי הפנים היא טמפרטורה לא נכונה של המים. מים בטמפרטורה גבוהה יתר על המידה מייבשים את העור ואילו מים קרים מדי מגרים את עור הפנים שלא לצורך. גם שטיפה בתדירות גבוהה מדי גורמת נזק. מומלץ לבצע שטיפה במים פושרים עד חמימים פעמיים ביום לכל היותר ולהיעזר בתכשיר ניקוי פנים ייעודי כדי להבטיח מקסימום ניקיון.

שימוש בסרום במקום קרם לחות

גם מי שמשקיעים בתכשירי טיפוח פנים עלולים לבצע טעויות. אחת הנפוצות היא שימוש בסרום כתחליף לקרם פנים. הסרום הוא אמנם מוצר מומלץ אבל התפקיד שלו הוא לאפשר ספיגה מיטבית של הקרם כך שהוא עצמו אינו מספיק – וחשוב למרוח גם קרם פנים איכותי שמכיל חומרים חיוניים כמו חומצה היאלורונית, קולגן, חומצה לקטית, ויטמין E, מולקולות פפטידיות ייעודיות לשיקום עור הפנים ועוד.

מריחת כמויות גדולות מדי של קרם פנים

הכלל "תפסת מרובה לא תפסת", שנכון לתחומי חיים רבים, רלוונטי גם לגבי טיפוח פנים. בפרט נדרשים מינונים נכונים כשמשתמשים בקרם פנים – הרקמות באזור הזה של הגוף יכולות לקלוט כמות מסוימת של קרם, והעודף לא רק שלא יועיל אלא עלול גם להזיק בגלל סתימת הנקבוביות. מריחת כמויות קטנות של קרם איכותי על הלחיים, האף, הסנטר, המצח וגם הצוואר, הן בבוקר והן בלילה, תבטיח טיפוח מיטבי ופנים נעימות מאוד למראה.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן