כל הדרכים לשמירה על עור פנים חלק

עור מקומט ו/או רפוי מקנה לפנים מראה מבוגר יתר על המידה ובחלק מהמקרים אפילו מוזנח ולא בריא. אמנם החל מגיל מסוים העור כבר לא יהיה חלק כמו בגיל 20, וחשוב לקבל את העובדה הזו, אבל במקביל יש מספר פעולות פשוטות שיעזרו לכם ולכן לשמור על עור פנים חלק.

1. להגן על הפנים מהשמש

קרני השמש מאירות ומחממות, אבל גם מאיצות תהליכי הזדקנות ובפרט של עור הפנים. איך מונעים זאת? אפשר לצמצם את השהות בשמש ובפרט כשהקרינה עוצמתית במיוחד, לחבוש כובע ולמרוח קרם הגנה.

2. לישון

כשאנחנו ישנים הגוף מתפנה לשקם את עצמו ולתקן נזקים שנוצרו במהלך היום – כולל פגיעות שונות ברקמות העור בפנים. שינה מועטה מדי לא מאפשרת לגוף לעשות זאת, ועוד תופעה לא רצויה שמתפתחת עקב מחסור בשעות שינה היא נפיחות מתחת לעיניים.

3. להירגע

לחץ ומתח גורמים לגוף האדם להגיב בדרכים שונות, ובפרט באמצעות הפרשת הורמונים מסוימים. התוצאה עלולה להיות גם פגיעה בעור הפנים והופעת גירויים, אקזמות, פסוריאזיס, אדמומיות ועוד. בנוסף הסטרס מקשה על הגוף לשקם תאים פגועים ולחדש רקמות עור, ולכן גדל הסיכון להופעת קמטים מרובים ולרפיון העור.

4. לא לעשן

החומרים המזיקים שבסיגריות גורמים לעור הפנים להזדקן בקצב מואץ. בפרט מוביל העישון לאובדן האלסטיות ולכן לקמטים רבים. גם תנועת היניקה של הסיגריה מייצרת קמטים – סביב הפה. במידת האפשר כדאי להימנע משהות במקומות שיש בהם זיהום אוויר גבוה משום שגם הוא מזיק מאוד לעור הפנים.

5. להשתמש במי אורז לניקוי הפנים

במזרח הרחוק מאמינים כי מי אורז יכולים לסייע בהשגת עור פנים חלק, וגם כאן בארץ אפשר לנסות זאת. לצורך יישום השיטה משרים אורז במים, מחכים כ-15 דקות ואז מסננים את האורז ומשתמשים במים לניקוי הפנים. חשוב לנקות את האורז לפני השימוש.

6. קרם פנים איכותי

על-מנת לשמור על עור פנים חלק כדאי להיעזר גם בתכשיר מקצועי – קרם פנים שמכיל מרכיבים כמו קולגן שממצק את העור, ויטמין E שנלחם ברדיקלים החופשיים שגורמים להזדקנות התאים, פפטידים בעלי יכולות שיקומיות, שמנים שמרככים את העור ומחליקים קמטים, שמן חוחובה, חומצות אלפא הידרוקסיות שמעודדות ייצור אלסטין ועוד.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן