שגרת טיפוח פנים אידיאלית – 5 כללים פשוטים

הפנים שלנו הן מרכיב מרכזי בכרטיס הביקור הוויזואלי שאנחנו מציגות ומציגים לעולם. בהתאם כדאי מאוד להקפיד על שגרת טיפוח פנים נכונה וכך למנוע הזדקנות מואצת של העור באזור זה.

1. ניקיון נכון של הפנים

פנים נקיות באמת הן פנים יפות והן גם פנים בריאות יותר. ניקוי הפנים צריך להיעשות גם בבוקר וגם בערב, ובאמצעות חומר ניקוי ייעודי לאיבר זה. חשוב להדגיש שלא כל סבון מתאים לפעולה זו, ולמעשה יש סבונים רבים שעלולים להזיק לעור הפנים. בהתאם מומלץ להשתמש במוצר ייעודי למטרה זו, וכמו כן להקפיד על מים פושרים ולא חמים מדי.

2. לאפשר לפנים לנשום בחופשיות

שימוש מועט ככל האפשר באיפור מאפשר לעור הפנים לנשום. בפרט חובה להסיר איפור לפני השינה וגם לפני אימון או כל פעילות גופנית מאומצת שמייצרת זיעה (כדי שהנקבוביות לא יהיו סתומות ועור הפנים לא ייפגע). עוד דגש חשוב בהקשר של איפור הוא להשתמש אך ורק במוצרים איכותיים שתואמים את סוג עור הפנים.

3. לשתות מים – והרבה

הגוף שלנו זקוק ל-8-12 כוסות מים ביום, ומי שמספקים לו את הכמות הזו נהנים גם מעור פנים חיוני יותר. הסיבה לכך היא שבהיעדר שתייה מספקת עור הפנים עלול להתייבש, לאבד את האלסטיות שלו ובאופן כללי להיראות דהוי ומחוספס.

4. הימנעות מחשיפה לא מבוקרת לשמש

שגרת טיפוח פנים נכונה כוללת גם הגנה עליהן מפני הנזקים הרבים שיוצרת חשיפה לא מבוקרת לקרני השמש: פיגמנטציה, קמטים, אובדן לחות חיונית ועוד. בהתאם מומלץ לצמצם ככל האפשר את השהות בחוץ ובפרט בשעות שיא הקרינה (10:00-16:00), וכשאין ברירה לחבוש כובע רחב ולמרוח קרם הגנה איכותי.

5. קרם אנטי אייג'ינג

גם כשמקפידים על כל הכללים הנ"ל של שגרת טיפוח פנים, עדיין יש השפעה לזמן עצמו שחולף ומשאיר חותם. בפרט כדאי לדעת שככל שאנחנו מתבגרים, כך הגוף שלנו מפחית את היקף הייצור של חומרים חיוניים למראה צעיר כמו קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית. בהתאם מומלץ להיעזר בקרם אנטי אייג'ינג שמכיל את החומרים הנ"ל כמו גם חומרים אחרים שמחליקים קמטים, ממצקים את העור ומוסיפים לו לחות.

התחילי שיחה עם יועצת
זקוקה לעזרה?
שיחה עם יועצת יופי של O-Tox
שלום! נוכל לעזור?
דילוג לתוכן